Artysta, architekt, popularyzator sztuki.
Z grami fabularnymi w bliższych lub dalszych relacjach od ponad 15-tu lat. Autor wypuszczonego w 2022 roku quasi-OSRa „Evr” i laureat Quentina z tego samego roku.
Z pewnością doceni:
- Autorską, artystyczną wizję całości.
- Scenariusz będący otwartą sytuacją o różnych rozwiązaniach.
- Interesujące dylematy i ludzkie oblicza.
- Ewentualne podjęcie wyzwania, jakim jest napisanie scenariusza do gry nie-tradowej.
- Spójność, jasność i komunikatywność.
- Traktowanie czytelnika jako kompetentnego partnera w grze.
- Przyjazną i przydatną pomoc dla MG, tak poprzez podpowiedzi, jak poprzez użyteczne materiały.
Z pewnością uzna za błąd:
- Wymuszanie w grze preferowanych rozwiązań fabuły.
- Istnienie „wąskich gardeł” – rzeczy, które muszą się wydarzyć, by scenariusz się nie załamał.
- Nieprzemyślany układ informacji.
A za niezręczność:
- Nadmiernie kwiecistą formę, tak w treści, jak i składzie.