Karol Gniazdowski

Artysta, architekt, popularyzator sztuki.

Z grami fabularnymi w bliższych lub dalszych relacjach od ponad 15-tu lat. Autor wypuszczonego w 2022 roku quasi-OSRa „Evr” i laureat Quentina z tego samego roku.

 Z pewnością doceni:

  • Autorską, artystyczną wizję całości.
  • Scenariusz będący otwartą sytuacją o różnych rozwiązaniach.
  • Interesujące dylematy i ludzkie oblicza.
  • Ewentualne podjęcie wyzwania, jakim jest napisanie scenariusza do gry nie-tradowej.
  • Spójność, jasność i komunikatywność.
  • Traktowanie czytelnika jako kompetentnego partnera w grze.
  • Przyjazną i przydatną pomoc dla MG, tak poprzez podpowiedzi, jak poprzez użyteczne materiały.

Z pewnością uzna za błąd:

  • Wymuszanie w grze preferowanych rozwiązań fabuły.
  • Istnienie „wąskich gardeł” – rzeczy, które muszą się wydarzyć, by scenariusz się nie załamał.
  • Nieprzemyślany układ informacji.

A za niezręczność:

  • Nadmiernie kwiecistą formę, tak w treści, jak i składzie.