Quentin Express

Quentin Express to konkurs na napisanie scenariusza do gry fabularnej w godzinę. Jego pierwsza edycja odbyła się na konwencie Copernicon w 2019 roku. Każda z prac miała odnieść się do trzech słów kluczowych, którymi były statek, rękawica i przebaczenie.

W konkursie brały udział trzy prace; czwarta powstała poza konkurencją. Nagrodami były kostki i podręczniki do RPG.

Na stronie Quentina zamieszczamy prace przepisane na komputerze, po drobnej redakcji; a także, dla odważnych, oryginalne rękopisy.

Zwycięzca:
Zagubienie Dungeons & Dragons 5. edycjaMarcin „McRella” Najdowski
Pozostałe przygody:
Rękawica Przeznaczenia Dungeons & Dragons 4. i 5. edycjaKuba
Telefon storytellingBartosz „Ksenio” Kąkol
Poza konkurencją:
Dziedzina Plugawicielki Jezior Basic Dungeons & DragonsWitold Krawczyk

Druga edycja Quentina Express odbyła się online, na konwencie Copernicon w 2021 roku. Tym razem słowami kluczowymi były ryba, wuj i przyjaciel. W konkursie brały udział trzy prace, a każdy uczestnik konkursu otrzymał nagrody ufundowane przez konwent Copernicon (dziękujemy!).

Zwycięzca:
Najlepsi przyjaciele człowieka system autorski, zwierzaki domoweJakub „Gachu” Gachowski
Drugie miejsce:
Przygoda bez tytułu bezsystemowa, czasy współczesneIreneusz Worek
Trzecie miejsce:
Rybia plaga bezsystemowa, czasy współczesne Izma

Klasyczne edycje Quentina: 202420232022 20212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999