To już dziś! Przedstawiamy przygody z tegorocznej edycji konkursu i ogłaszamy finalistów.
Do finału przechodzą (w kolejności alfabetycznej):
- Dobry, zły i głupi, przygoda do 5. edycji D&D, w której bohaterowie zbadają wieżę maga zaginionego bez wieści i napotkają na czarodziejów, walczących o schedę po nim. Autor: Wojciech Rosiński (debiut na Quentinie).
- Dzieci i ryby głosu nie mają, klasyczny miejski Warhammer z wodno-rybackim twistem. Przygodę napisał Jakub „Gachu” Gachowski, autor ubiegłorocznych Kolorów przyszłości.
- Grzech Polesia, jednoosobowa przygoda do Vaesen, w której bohater zagłębi się w świat puszcz i szlacheckich dworów na Kresach Wschodnich po Powstaniu Styczniowym. Autor: Jan Milewski, który rok temu wystartował w Quentinie z przygodą 44-68.
- Wiecznie żywy, śledztwo do Zewu Cthulhu osadzone w powojennej Polsce, utrzymane w lekkim i nieco dziwnym nastroju. Przygoda napisana przez Sebastiana Pośpiecha, debiutującego na Quentinie.
- Złamany róg, przygoda (moduł?) o zagadce sprzed lat, trapiącej mieszkańców osady położonej w krainie wiecznej zimy. Praca do Forbidden Lands, napisana przez Pawła Królaka, autora Zrywu Badena i Aspektu Koziorożca.
Pozostałe prace przysłane na tegoroczną edycję to:
Pozostałe prace: | |
Biały jeleń Warhammer Fantasy Role Play, II ed. | Tomasz Latoszek |
Chaos przypełza we śnie Zew Cthulhu | Mikołaj Bizoń |
Córy Konfederacji Kult | Jan Milewski |
Czarne jezioro Mistborn | Dawid Anioł |
Dobranoc, nadchodzi mrok Wampir Maskarada | Konrad Mrozik, Władysław Kasicki |
Echo w głębinach Zew Cthulhu | Konrad „Gomez” Sasin |
Festiwal niedźwiedzia Zew Cthulhu | Oliwia Bieleń |
Fotograf Zew Cthulhu | Mikołaj Majchrowski |
Impostor Cthulhu Dark | Tymoteusz Czyż |
Klaun Storytelling | Katarzyna Żmuda |
Krwawa mgła D&D 5e | Aerthevist |
Kwantowa draka Tajemnice pętli | Adam Wołoszczuk |
Nie igraj z ogniem Deadlands Classic | Mariusz „Mephiston” Chrzanowski |
Pamiętaj, pamiętaj Zew Cthulhu | Aleksander Kubera |
Pośród popiołów tego świata Unisystem | Adam Kominek |
Quadrum Neuroshima | Michał Maciąg |
Smard Warhammer Fantasy Role Play, II ed. | Jeremiasz Pardej |
Srebrny pociąg Zew Cthulhu | Janusz Wiśnia |
Święta Góra D&D 5e | Marcin Łączyński |
Tadeusz wajchę przełóż Wolsung: Magia wieku pary | Tadeusz Gąsior |
Tąpnięcie Tajemnice pętli | Radosław Woliński |
W cieniu wież D&D 5e | Konstanty Kubicki |
Wiedźmy z Barrowyn D&D 5e | Thomas Percy |
Zielona Nadzieja Cyberpunk RED | Konrad Guła |
Jedna przysłana na konkurs przygoda (nie wymieniona powyżej) została uprzednio opublikowana w Internecie. Jest to sprzeczne z regulaminem Quentina (przyjmujemy tylko prace, które nie były wcześniej publikowane), dlatego wykluczyliśmy scenariusz z udziału w konkursie.
Zwycięzcę i wyróżnionych ogłosimy na konwencie Copernicon, który odbędzie się online w dniach 24-26 września 2021 i na który serdecznie zapraszamy.
Finalistom gratulujemy finału, pozostałym uczestnikom – napisania prac, które dołączają do Quentinowej bazy przygód. Dziękujemy! A czytelników zachęcamy do lektury i prowadzenia tegorocznych scenariuszy.