Przygody z XXIII edycji Quentina

To już dziś! Przedstawiamy przygody z tegorocznej edycji konkursu i ogłaszamy finalistów.

Do finału przechodzą (w kolejności alfabetycznej):

  • Dobry, zły i głupi, przygoda do 5. edycji D&D, w której bohaterowie zbadają wieżę maga zaginionego bez wieści i napotkają na czarodziejów, walczących o schedę po nim. Autor: Wojciech Rosiński (debiut na Quentinie).
  • Dzieci i ryby głosu nie mają, klasyczny miejski Warhammer z wodno-rybackim twistem. Przygodę napisał Jakub „Gachu” Gachowski, autor ubiegłorocznych Kolorów przyszłości.
  • Grzech Polesia, jednoosobowa przygoda do Vaesen, w której bohater zagłębi się w świat puszcz i szlacheckich dworów na Kresach Wschodnich po Powstaniu Styczniowym. Autor: Jan Milewski, który rok temu wystartował w Quentinie z przygodą 44-68.
  • Wiecznie żywy, śledztwo do Zewu Cthulhu osadzone w powojennej Polsce, utrzymane w lekkim i nieco dziwnym nastroju. Przygoda napisana przez Sebastiana Pośpiecha, debiutującego na Quentinie.
  • Złamany róg, przygoda (moduł?) o zagadce sprzed lat, trapiącej mieszkańców osady położonej w krainie wiecznej zimy. Praca do Forbidden Lands, napisana przez Pawła Królaka, autora Zrywu Badena i Aspektu Koziorożca.

Pozostałe prace przysłane na tegoroczną edycję to:

Pozostałe prace:
Biały jeleń Warhammer Fantasy Role Play, II ed.Tomasz Latoszek
Chaos przypełza we śnie Zew CthulhuMikołaj Bizoń
Córy Konfederacji KultJan Milewski
Czarne jezioro MistbornDawid Anioł
Dobranoc, nadchodzi mrok Wampir MaskaradaKonrad Mrozik, Władysław Kasicki
Echo w głębinach Zew Cthulhu Konrad „Gomez” Sasin
Festiwal niedźwiedzia Zew Cthulhu Oliwia Bieleń
Fotograf Zew Cthulhu Mikołaj Majchrowski
Impostor Cthulhu DarkTymoteusz Czyż
Klaun StorytellingKatarzyna Żmuda
Krwawa mgła D&D 5e Aerthevist
Kwantowa draka Tajemnice pętliAdam Wołoszczuk
Nie igraj z ogniem Deadlands ClassicMariusz „Mephiston” Chrzanowski
Pamiętaj, pamiętaj Zew Cthulhu Aleksander Kubera
Pośród popiołów tego świata UnisystemAdam Kominek
Quadrum NeuroshimaMichał Maciąg
Smard Warhammer Fantasy Role Play, II ed. Jeremiasz Pardej
Srebrny pociąg Zew Cthulhu Janusz Wiśnia
Święta Góra D&D 5e Marcin Łączyński
Tadeusz wajchę przełóż Wolsung: Magia wieku paryTadeusz Gąsior
Tąpnięcie Tajemnice pętli Radosław Woliński
W cieniu wież D&D 5eKonstanty Kubicki
Wiedźmy z Barrowyn D&D 5e Thomas Percy
Zielona Nadzieja Cyberpunk REDKonrad Guła

Jedna przysłana na konkurs przygoda (nie wymieniona powyżej) została uprzednio opublikowana w Internecie. Jest to sprzeczne z regulaminem Quentina (przyjmujemy tylko prace, które nie były wcześniej publikowane), dlatego wykluczyliśmy scenariusz z udziału w konkursie.

Zwycięzcę i wyróżnionych ogłosimy na konwencie Copernicon, który odbędzie się online w dniach 24-26 września 2021 i na który serdecznie zapraszamy.

Finalistom gratulujemy finału, pozostałym uczestnikom – napisania prac, które dołączają do Quentinowej bazy przygód. Dziękujemy! A czytelników zachęcamy do lektury i prowadzenia tegorocznych scenariuszy.